Arculat tervezés

shutterstock_1819949402.jpg

Egységes

   megjelenés

A vállalkozás elsődleges marketing eszköze az arculata, hiszen a potenciális ügyfelek ezzel szembesülnek először. Nagyon fontos, hogy az első benyomást kihasználjuk, ezért átgondolt, egységes képet kell készítenünk, amely felkelti az érdeklődő figyelmét, vizuálisan könnyen megjegyezhető, segít elkülöníteni a versenytársaktól, azaz a hasonló tevékenységet végző konkurens cégektől. Az arculatunk alapján fog eldőlni a lehetséges vásárló fejében a képviselt minőség, szellemiség, bizalom és vásárlási biztonság. Igen, ezt mind és még sokkal több tudatos és tudat alatti benyomást kedvezően kell alakítanunk.

Az arculatba beletartozik minden offline megjelenés (logó, névjegykártya, roll-up, mappa stb.) és minden online felület (weboldal, webshop) és reklám ( facebook oldal, google ad stb.). A mi feladatunk, hogy ezt a renegeteg apró elemet összefogjuk és komplex egyedi megjelenést tervezzünk a vállalkozásnak a modern igényeknek megfelelő marketing szempontok szerint.

Arculati kézikönyv elemei

01

LOGO

Az arculat központi eleme, általában egy egyedi színű embléma és szöveg egysége.

02

NÉVJEGY

Nem csak a színe, tartalma, de anyag minősége, textúrája is üzenetet hordoz.

03

EGYEDI KREATÍVOK

Ide tartozhat a termék csomagolás, saját reklámajándék stb.

04

OFFLINE

Minden kézzel fogható eszköz, mint katalógus, mappa, szórólap, plakát stb.

05

ONLINE

Online megjelenései, mint weboldal, webshop, facebook oldal, google reklám, stb.